fredag 1. februar 2008

Nye lenestoler

I dag kom de nye lenestolene våre. Heldigvis var de ikke tunge i det hele tatt så det gikk fint å få de opp trappen alene. Det blir værre med reclineren som skal ned, for den er fryktelig tung - til tross for at den ikke er av den største typen.

Pallen står egentlig nede i gangen, men jeg er det fremdeles ikke ferdig med å male det lille bordet som jeg skal ha ved disse stolene. Vi får bruke denne enn så lenge. Kanskje det viser seg at den faktisk er bedre - så har man noe å slenge bena på. Samboeren er veldig avhengig av det når jeg tenker meg om. Har aldri sett han sitte ordentlig i en stol faktisk :-)


Pallen er fra IKEA (hvor ellers...) og har fått nytt trekk som er sydd av stoff som er kjøpt veeeeldig billig i billigkroken på IKEA :-)

7 kommentarer:

Alma Merethe sa...

Gratulerer med nye stoler. Tenker du blir å kose deg i dem. De var bare lækker...

Ha ei fin helg!!

Emmeline sa...

Flotte stoler, men dette er jo ikke Ikea?? Trodde du hadde den Ikea stilen jeg??? hehehehe...
Oppdaget kommentaren din isted og ble sittende og le, hehehe, knallbra sagt! Men puffen er heldigvis fra IKEA så det trekker Ikeastilen opp igjen:) Koselig krok, og nydelig blomst i innlegget under her:) GOd helg til deg også!

ChatrinesLiving sa...

Knall-fine!! De hadde passet godt hos meg også;)
Ha en super kveld!
Klem:)

ChatrinesLiving sa...

Hei igjen:)
De rosa eskene ble kjøpt før jul på Løiten Lys. Det var sånn tre inni hverandre, kjempesøte. De har litt av hvert annet enn lys i den butikken der:)

Gry sa...

Gratulerer med nye stoler, kjempefine! : )

Gry sa...

Hei igjen.
På spørsmålet ditt om å bruke et av mine husbilder, er svaret ja!
Ha en fin kveld. : )

Donnas Verden sa...

hei hei

Lenestolene dine er kjempefine, liker den brune fargen så godt.

Vi har bestilt vi også, men noe annerledes.

Ha en fin onsdagskveld:)