mandag 22. desember 2008

Snart julaften

Nå er heldigvis alle eksamener og fagoppgaver levert inn for denne gang. Har ikke hatt tid til å blogge så mye den siste tiden, men det skal jeg jammen ta igjen nå i julen :-)
Har fått pyntet litt innimellom, men skal virkelig kose meg nå de to siste dagene før julaften.


I år kjører vi med to juletrær. Et lite ett i gangen nede, med pynt i sølv og glass, så får hovedtreet i stuen ta seg av kuler og julelenker laget av små barnehender i ymse farger ;-)


Og i denne samler vi julekortene våre...

Engler fra loppemarked daler ned i skjul...


Alle bildene i trappegangen har måttet vike plass for årets funn på IKEA. Likte disse stativene så godt - tror jeg kjøpte 5 stykker jeg.... (en blir kaaanskje gave)


Gammel sølvbolle med brune julekuler og perlesnorer...


Jeg har sikkert gått glipp av tusenvis med koselige innlegg, så nå blir det mye å ta igjen :-)

9 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nå er det deg vel undt med noen rolige dager før jul.
Så fint du har pyntet. Kos deg og slapp av disse dagene før jul Ønsker deg en fredfull og hyggelig julehleg. Klem Kerstin

anneskreative sa...

Hei!
så koselig og se deg igjen,,,,
Godt og se at du er i svivet,,,og at eksamen og oppgaver er over, slikt må jo ha første prioritet en stund....Håper det går bra da.

Likte så godt den gamle trekassa du skal ha julekorta dine i,,,,bærre lekkert.
Ha en fin jul, og kos deg med dine,,,,og fridagene
Klem Anne

Gry sa...

Så fint du har pyntet.
Det er vel deilig med juleferie nå, etter oppgaver og eksamener.
Kos deg masse!
Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Juleklem fra Gry : )

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder :)
Ønsker deg en riktig god jul :)

Klem,Kari

Hulda sa...

Håper du koser deg i jula, det gjør du nok sikkert. :) må være deilig å kunne slappe av fra studiene. Fint julepynta hos deg. :)

A Seaside House sa...

Takk for julehilsen hos meg, og så en litt forsinket en fra meg, kos deg videre med dine kjære med jule- og nyttårsfeiring:)

Drømmen om en eplehage sa...

Kos dere videre i jula og grattis med vel overståtte eksamener!
Koselige bilder du viser :)

Juleklem

GundaM sa...

Hei der, og så flott du er påen igjen da!
Travel tid for deg og skjønner ejg.

Herlige bilder fra julepyntet hus. KOs deg videre !

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så koselig jul du har!
Noen ganger har man det bare travelt, det har jeg også hatt hele høsten. Men julen har vært fin, selv med litt influense her å der.

Ønsker deg et RIKTIG GODT NYTT ÅR!
Stor klem fra Chatrine:)