lørdag 23. januar 2010

Nytt på arbeidsrommet

For en stund siden gjorde jeg om litt på rommet til datteren min. Dette innebar at pulten som sto nede på arbeidsrommet ble flyttet inn til henne. Så da måtte det inn noe nytt :-)

Byttet også ut skuffeseksjonen som tidligere sto ved siden av pulten med en Alex skuffeseksjon fra Ikea.


Slik var det tidligere




Bordlampen er også fra Ikea (Barometer), funnet i billigkroken til kr. 129,-



Og slik var det helt til å begynne med på arbeidsrommet



6 kommentarer:

NUSSE sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Utrolig nydelig rom datteren din har!

Ha en fin helg.

Klem fra Camilla :-)

NUSSE sa...

Hmm jeg mener arbeidsom -nydelig arbeidsrom! Går litt fort i svingene innimellom ;-)

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Måtte flire av kommentaren din hos meg. Trappe ned ikea turene. ha ha
Så fint du har det på arbeidsrommet. Luftig og lett det må jeg huske når jeg rydder oppe på mitt i dag etter en sy økt. Mitt blir liksom ikke luftig og lett for jeg har så mye ting men nå skal det pakkes bort. Takk for titten. Klem fra Elin:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei ! :) Så nydelig hjem du har, og masse inspirasjon og finne her.

Fortalte Tom om kommentaren din, og viste han bildet av deg. Han kjenner deg igjen han, så jeg skulle hilse så mye til deg ! ;)

Kjenner du kanskje Irene og Terje også da eller ? Begge har jobbet lenge i TE. Ser at du jobber med markedsføring, så da antar jeg at du ikke jobber der lenger. ;)

Hit kommer jeg gjerne igjen, så jeg legger meg som følger hvis det er ok ?

Prøver meg fram med diverse bloggtips for å se hvordan bloggen min blir. Har ikke vært helt fornøyd, så jeg tester ut litt av hvert. ;) Derfor kan det være litt rotete der inne.

Ha en strålende søndag !

Vennlig hilsen Anette

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Så lyst og fint arbeidsrom du har!
Der kan jeg tenke meg det er godt å jobbe:-)

Ha en fin torsdag!

Cat:-)

Hulda sa...

Skikkelig fint med hyllen over arbeidsbordet. Likte også skuffeseksjonen du har der. :) Hilsen Hulda, Husfruas Memoarer.