mandag 18. mai 2009

Undersøkelsen er avsluttet

Takk til alle dere som svarte på spørreundersøkelsen vår. Totalt har vi fått inn 251 svar og jeg tror nok at en del av svarene kom inn fra dere som gikk inn på undersøkelsen via denne bloggen. I tillegg til denne bloggen var det lagt ut link til undersøkelsen på tre andre forum.

Trekning av gavekort vil foregå litt senere og vinnerene vil bli kontaktet via mail.


Håper alle hadde en flott feiring i går og så ønsker jeg alle en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Så flotte ting i vinduskarmen.
DU, det er meningen at man skal tenne de lysene..jeg har ennå ikke prøvd dette. Men det skal visst ikke være noen fare, da det er så langt inn til veka...tror jeg..*fnis*....
Tror jeg skal teste dette i kveld jeg gitt...det er så mange som spør.
Drops