onsdag 12. desember 2007

Litt julestemning er på plass

Har siste hjemmeeksamen nå denne helgen, så juleforberedelsene henger litt etter her. Men har fått tatt frem litt i alle fall. Skal bli deilig å ta juleferie f.o.m. tirsdag den 18. desember og helt frem til 6. januar :-)

Snøkrystallene og stjernen som er laget av piperensere og perler, laget jeg og min datter sammen for noen dager siden. De var egentlig ment å være en liten gave, men etterhvert som vi var ferdige med å lage de, hang vi de på kanten av sinkfatet og der ble de hengende....og kanskje de rett og slett bare blir værende der denne julen :-)






Pilhjertet ble kjøpt på Panduro i fjor. Det var 70% avslag, så da bare måtte jeg jo kjøpe det. Har pyntet det litt med hvite perler.

Adventstaken ble kjøpt på et homeparty for Perfect Home for 2 år siden. Har litt blandede føleleser for om jeg faktisk liker den eller ikke, men jeg har sagt til meg selv at jeg må skjærpe meg litt. Kan ikke bytte ut alt hvert eneste år (blir litt lett påvirket av nye trender, skjønner du... :-)

4 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Så koselig julestemning hos deg! Jeg syns nå advent-staken din var flott jeg! Å så kan man jo ikke bytte hele tiden, det er jo fint å kunne sette fram litt nostalgi fra årene før også:)
Ønsker deg en fin søndagskveld!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Så koselig og pent du har pyntet!!Jeg likte spesielt godt den adventsstaken fra perfekt home, har sett mye fint derfra- desverre kjenner jeg ikngen som er forhandler...

Ønsker deg og dine ei riktig god jul og et godt nyttår!Malin/knitgirl

Lena sa...

Her var det masse flott! Koselig vindu og et nydelig hjerte:-) Syns adventstaken din er fin jeg, kjenner flere som har helt lik. Ønsker deg en riktig god jul!

Fru Keilegavlen sa...

Utruleg koseleg julestemning heime hos deg!! Adventsstaken er nydeleg. Dei har utruleg mykje fint i Perfect Home.
Ønskjer deg ei riktig fin jul!!